10/08/2016

Hello Fall

Ahojky,


konečně je tady moje nejmilejší roční období. Podzim. Říkáte si, jak můžu mít ráda podzim? Vždyť je pořád ošklivě, prší a je zataženo?
Ano, ale i právě proto má podzim pro mě takovou atmosféru.
Není nic hezčího, než ležet v posteli zachumlaná pod dekou, udělat si hrnek horkého čaje (popřípadě kávy) a koukat na nějaké romantické filmy nebo číst knížku. Já mám momentálně rozečtený druhý díl Měsíčních kronik Scarlet.
Ale abych se upřímně přiznala, zrovna dneska na knížku nemám absolutně žádnou náladu. Takže jen tak polehávám, piju opět studenou kávu, přemýšlím a sleduju nejrůznější filmy. Do toho mne chytne záchvat úklidu no alespoň částečně a tak jdu vyprat špínu. Pak se ale zase spokojeně vrátím do své postýlky a začnu editovat blog, jelikož jsem si to na víkend naplánovala.

Nejdůležitější na tom všem je, že prostě relaxuji. Snažím se nepřemýšlet nad pondělím, nad prací a
hlavně ne nad nadcházejícím magisterským studiem. Depku jsem měla včera a dneska už jí nechci, děkuji pěkně. Takže jo, dneska si studené podzimní počasí opravdu užívám a těší mě vědomí, že začíná období teplých a huňatých svetrů, velkých šál, klobouků, tmavých rtěnek a celkově vrstvení. Mám chuť si zapálit svíčku, ale upřímně? Ano, když je zapálená, je to super, ale když ji sfouknete, v celém pokoji máte smrad jako z udírny a otevírejte v noci okno, že jo? Maličko bludný kruh.

Chytá mne opět moje kreativní nálada. Poslední dobou mne kreativita doslova ovládá a mám chuť neustále upravovat, zkrášlovat a vylepšovat svůj nový dokonalý diář. Nebojte se, o něm, o plánování a celkově o mojí posedlosti dokonalým diářem se dozvíte již brzy v jiném článku. Jenže na kreativní chvilku bych se musela zvednout z postele, rozsvítit a sednout si ke stolu (ano, jde to i na posteli, le věřte mi - konečný výsledek nikdy není tak pěkný, jak byste chtěli!). A to se mi momentálně opravdu nechce.

No nic, jdu si asi uvařit svůj nejoblíbenější Magic Moments čaj. K tomu si jdu najít nějaké pěkné filmy, protože upřímně už i youtube mne nudí. Mám pocit, že to tam jde s kvalitou od desíti k pěti a moje inspirace v těchto koutech internetu se rovná asi tak nula nula prd.

Zatím se mějte famfárově.
Vaše
Bára

Žádné komentáře:

Okomentovat