7/16/2017

Grande VOLNO

Ano, jak jsem psala v minulém příspěvku, jedním z mála benefitů toho, proč být učitel jsou dva měsíce prázdnin. (Pokud nepočítáme srpnové přípravné týdny nebo nedej bože reparáty a komisionální zkoušky)

Jelikož to znamená, že bych prázdniny byla odříznuta od příjmu (nebo alespoň částečně), rozhodla jsem se dobrovolně, že si přivydělám během léta nějaké ty zlaťáky. Věděla jsem, že nic jako Starbucks nebo Mekáč už podruhé nezvládnu a tak byla volba návratu do rodné vísky tím pravým ořechovým. Jako průvodce mě na jednu z místních zřícenin přijali okamžitě a já po 2 letech uviděla staré známé kolegy (rozuměj, chodila jsem provádět už předtím) i nové tváře. O tom, jak to funguje na takovém hradě, pokud jste průvodce bude až další úzkostlivé povídání.

O tom, že přivýdělek bude třeba svědčí jakýkoliv můj pohled na účet. Zlaťáky se mi nějak rozkutálely...oblečení, knížky, oblečení,kosmetika, kosmetika, kosmetika, KOSMETIKA. Jo, občas mám pocit, že jsem se zbláznila, ale nejvíc se každý večer těším na ráno - až si udělám šálek dobré kávy, připravím si snídani a oběd do práce, pak si pustím buď nějaké video nebo hudbu a minimálně 45 minut se věnuji líčení. Miluju to. Miluju se líčit, miluju make - up, miluju rtěnky a stíny a umělé řasy a rozjasňovače a výrazné obočí a je mi jedno, co si o tom myslí ostatní! Ať si myslí, co chtějí. Pro mě je to tak trošku umění.

Ale dost k tomu. Zítra po čtyřech dnech, kdy jsem prováděla tzv. válendo grando, mě čeká 5 denní maraton, den volna a pak znova. Pro mě jsou muka 3 dny v kuse. Myslím, že po pěti se ze mě stane Přízrak nebo černý jezdec. Ano, užívám hlášky z LOTR, protože momentálně čtu jedničku. Jo, až teď. Jsem ostuda, co?
Nevermind.
Končím radši a jdu jíst.

Pac a pusu
Bára

Výsledek obrázku pro reading lord of the rings pinterest

Žádné komentáře:

Okomentovat